Vragen?

Kan ik langskomen om een product te bekijken?

Dat kan zeker! Dit is elke zaterdag-en zondagochtend op afspraak mogelijk, tussen 10:30 en 13:00 uur. Bij uitzondering kan er in overleg een afspraak gemaakt worden op een ander moment. Samen komen we er dan wel uit!

Kan ik een zoekopdracht plaatsen bij PRUL?

Ben je specifiek opzoek naar iets, dan mag je dit mij vrijblijvend laten weten. Ik ga dan mijn best doen om iets passends te vinden. Via de mail (info@prulretrovintage.nl) kun je mij hierover berichten. PRUL berekent geen kosten voor de zoekopdracht, maar geeft dan ook geen garantie dat het desbetreffende product gevonden wordt.

Kan ik mijn producten ook zelf ophalen?

Geen probleem. Dit is elke zaterdag-en zondagochtend op afspraak mogelijk, tussen 10:30 en 13:00 uur.

Kan ik een product reserveren?

In overleg is er altijd een mogelijkheid tot het reserveren van een product. Neem even contact op met mij dan kunnen we er samen naar kijken.

Kan ik mijn aankoop retourneren?

Ja. Binnen 14 dagen na ontvangst kan een product geretourneerd worden. De eventuele bijkomende verzend- of transportkosten van het retour, zijn voor rekening van de klant. Zodra ik het product weer in ontvangst heb genomen, en door mij is geconstateerd dat het nog in exact dezelfde staat is (ongebruikt en onbeschadigd) wordt het verschuldigde bedrag (excl. eventuele gemaakte verzend- of transportkosten) binnen 30 dagen teruggestort.

Ik heb een klacht. Wat nu?

PRUL ziet graag dat mensen blij zijn met het product dat ze gekocht hebben. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik dat graag. Stuur een mailtje naar info@prulretrovintage.nl en dan komen we er samen wel uit.

Ik heb een andere vraag.

Geen probleem. Stuur dan een mailtje naar info@prulretrovintage.nl.